Thursday 16 September 2010

Uchok ku sayang..

well hello... at this time im very sad + mad!!! why?? becoz my mum has thrown out my best frend!!huhu~ sedih..actually dh lame my mummy buang my frend tuh..but i just know it yesterday!!! itu pon adeq aq bongkarkan rahsia 2 sebab aq mle amek bantal adeq aq yg kecik ( act bantal tu tu lembut sangat!!!! ) aq ugut adeq aq agar bgi tahu mne Uchok.. actually that thing has a name..then dye ckp mak buang..mak dh baling kt bangkai kucing then buang .. and i just say WHAT!!! how dare she.. aq un nangis tersedu-sedan tutup muka ngan pillow besar..tau x dlm bebrape bln nie aq jadi mcm org gile coz hanya nk cari Uchok!!! i ask my mummy where is Uchok?? but dye wat dunno jew..you know what, Uchok is my very best friend at the whole world!!!!!i cry with him, i laugh with him, sleep with him, hug him becoz he is my dearest little pillow..he was the bestest imaginary friend!! ms tuffles, barry n tedi could not replace his place in my heart..itu pon ayah nk campak dorang dlm stor coz ayah kate " ko ni dh besar panjang pon maen anak patung".. well to me they just not an ordinary doll..they where my friend!! Uchok, i miss u.. I love U!!! u were my dearest BANTAL BUSUK!!!

0 comments: